۱۳۸۶ بهمن ۴, پنجشنبه

حمایت نیویورک تایمز از هیلاری کلینتون و جان مک کین

--

لحظاتی پیش روزنامه نیویورک تایمز حمایت خود را از هیلاری رادم کلینتون در بین نامزدهای دموکرات و جان مک کین در بین نامزدهای جمهوریخواه رسما اعلام کرد. نیویورک تایمز در سر مقاله خود هیلاری کلینتون را بعلت "برخورداری از دانش، تجربه و خرد بالا" بهترین گزینه حزب دموکرات برای بازپس گیری کاخ سفید دانست. نیویورک تایمز همچنین جان مک کین را بعلت "تلاش برای ایجاد قوانین معقول و مورد حمایت هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه و همینطور عرضه انتخاب های بیشتر به دامنه گسترده تری از مردم آمریکا در مقایسه با رقیبان خود،" لایق نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر دانست.
البته باید این نکته را هم اضافه کنم که واقعا معلوم نیست که حمایت روزنامه ها و اشخاص مهم از نامزدها تا چه اندازه در نتیجه نهایی اثر قابل توجه دارد. با این وجود شکی نیست که این حمایتها، بخصوص اگر از سوی اشخاص و یا نهادهای بسیار معروف و مهم صورت گیرد، می تواند بعلت خبر ساز بودن آنها حداقل در کوتاه مدت از لحاظ روانی تأثیر گذار باشد.

2 نظرات:

Winston گفت...

هر چیزی از این روزنامه نیویورک تایمز بیرون میاد رو باید بهش شک کرد...

ناشناس گفت...

خشایار عزیز

این‌ها که نظارت استصوابی ندارند که انتخابات داشته‌باشند!!! یک مشت روزنامه زنجیره‌ای!!! دارند از این و آن حمایت می‌کنند. انتخابات فقط در ایران است و بس. یاد «صمد» بخیر که داد می‌زد «آی مشق می‌نویسُم، آی مشق». حالا ما هم در ایران «آی انتخابات داریم، آی انتخابات». آنچه در آمریکا دارند یک سیستم فاسد شاه‌پرستانه است که مطلقا به مردم اعتنا ندارد والا اگر انتخابات آمریکا را بدهند دست ما برگزارش کنیم معلوم می‌شود ۹۹درصد مردم آمریکا طرفدار ما هستند، چیزی توی مایه‌های همان ۹۹ درصد عراقی‌های طرفدار صدام‌حسین.

با تشکر