۱۳۸۶ بهمن ۳۰, سه‌شنبه

پایان کار هیلاری کلینتون

--

همانطور که روز بعد از سه شنبه بزرگ پیش بینی کرده بودم اوباما تمامی رقابتهای فوریه را از آن خود کرد. کمپین سر درگم و ضعیف کلینتون--که بعنوان نمونه تا همین چند روز پیش حتی نمی دانست در نهایت چه مدت زمانی باید در ویسکانسین صرف کند-- نشان داد که حتی از لحاظ تجربه و برنامه ریزی که به نظر برگ برنده کلینتون در مقابل رقیبش به شمار می رفت توانایی رقابت با کمپین تازه کار اما دقیق و منظم اوباما را ندارد. exit polls امشب ویسکانسن نشان می دهند که دیگر فرصتی برای جبران برای کلینتون باقی نمانده است. پیش بینی من این است که در انتخابات 4 مارچ، کلینتون اوهایو و تکزاس را هم واگذار خواهد کرد و این به معنی پایان کمپینی مغرور، بی برنامه و بی انضباط خواهد بود که -- در حالیکه همه چیز برای پیروزی آن مهیا بود-- فرصتی طلایی را با اشتباهات متعدد به راحتی به هدر داد. باراک اوباما اکنون لیاقت بیشتری برای نامزدی حزب دموکرات نسبت به هیلاری کلینتون دارد.

7 نظرات:

ناشناس گفت...

خداوند به همه جهانیان رحم کند با این آقای دقیق تازه کار.

ناشناس گفت...

خشی جون حرص نخور انقدر حالا بابا. راستشو بخوای این تقصیر شوهرش شد YES WE CAN یادت نره! آقا جان در ضمن تولدت مبارک. ایشالا همیشه موفق باشی و دنیا به کامت باشه!

بهزاد

ناشناس گفت...

سلام خشایار جان تسلیت ! ولی تگزاس مال کلینتون است
امیر
YES WE CAN

ناشناس گفت...

http://www.snotr.com/video/915
هیلاری احمق !

Winston گفت...

خوشحالم که هیتلری کلینتون شکست خورد اما از طرفی این مسلمان سابق حسین اوباما هم دست کمی از هیتلری و شرکا نداره. هر دو سر و ته یه کرباس هستند. امیدوارم مک کین رییس جمهور بعدی باشه!

ناشناس گفت...

سابقه کار کلینتون ها مشخص است ولی اوباما دقیقا بر عکس سابقه کاری مشخصی نداره و شعار تغییر هم می دهد و این برگ برنده اوباماست به شخصه دوست دارم اوباما رو به عنوان رییس جمهور امریکا ببینم چون کلینتونها برای ایران و ایرانیان چیز جدید وجذابی نداشتند ولی شاید اوباما داشته باشه

Winston گفت...

Hussein Obama and Clinton are not so different. Lets hope McLame wins