۱۳۸۶ مرداد ۱۴, یکشنبه

مرغ سحر ناله سر کن: با یاد دانشجویان در بند و به مناسبت صد و یکمین سالگرد انقلاب مشروطه

--

این که امروز ۱۴ مرداد ۱۳۸۶، در ۱۰۱ سالروز انقلاب مشروطیت ، عده ای از دانشجویان برومند سرزمینمان به جرم آزادیخواهی و حق طلبی در زندانهای همان کسانی به سر می برند که ۱۰۱ سال پیش سعی در به انحطاط کشاندن نهضت مشروطیت کردند ثابت می کند که انديشه های ارزشمندی نظیر قانون خواهی، عدالت طلبی و حکومت ملی همچنان در جامعه زجر کشیده ما زنده و پویا هستند و این به همه ایرانیان آزادیخواه امید به فردایی بهتر می دهد. ما این امید را مدیون همین دانشجویان و دیگر فعالان از خود گذشته ایران زمین هستیم. به امید آزادی هر چه زودتر همگی آنها و رهایی ایران عزیز از چنگال استبداد.

4 نظرات:

ناشناس گفت...

من نمیدونم لینک ادم خائن و ملاپرستی مثل سازگارا در بلاگ زیبای شما چکار میکنه؟؟؟

یادت رفته که این هم از قماش همین گنجی ها و سپاهیان اسلام هست؟

خشایار خیرخواه گفت...

پرستو،

خواهش می کنم از شما که این کلمه خائن را انقدر راحت به این و آن نچسبانید. دکتر سازگارا و اکبر گنجی یک زمانی هر چه بودند الان در صف مبارزه با استبداد مذهبی قرار گرفته اند و هم انقدر شجاعت داشته اند که گذشته خود را با این عمل نفی کنند و هم در این راه از جانشان مایه گذاشته اند. حال چون اینان زمانی انقلابی و سپاهی بودند ما باید تا ابد این را چماق کرده بر سرشان بکوبیم؟ مگر همین دکتر سازگارا یکی از بوجود آورندگان طرح رفراندم نبود؟ مگر گنجی با نوشتن مانیفست جمهوری خواهیش آنهم در زندان اساس نظام ولایت فقیه را زیر سئوال نبرد؟

کمی سعه صدر داشته باش عزیز من و سعی کن انقدر به مسائل سیاه و سفید نگاه نکنی.

ناشناس گفت...

نه . این گنجی و سازگارا افراد دست نشانده رژیم در خارج از ایران هستند

شما هم فریب خوردی؟

ناشناس گفت...

می خواستم به پرستو بگم دکتر سازگارا و دکتر نوری زاده یک مبارز واقعی هستند و نباید از کلمه خیانتکار برایشان استفاده کنند.