۱۳۸۷ خرداد ۱۴, سه‌شنبه

--

تصمیم داشتم در رابطه با نتیجه نهایی انتخابات مقدماتی حزب دموکرات امشب مطلبی بنویسم اما چون هیلاری کلینتون در سخنرانی امشب خود اعلام کرد که هنوز در رابطه با آینده کمپین خود تصمیمی نگرفته است و شکست را نمی پذیرد صبر خواهم کرد تا ببینم کار در چند روز آینده به کجا خواهد انجامید و بعد به بررسی انتخابات خواهم پرداخت. سخنرانی هیلاری مجلس جشن CNN و MSNBC را به عزا تبدیل کرد، هر چند که گمان نکنم هیلاری مبارزه اش را به دنور و کنوانسیون بکشاند.
در هر صورت امشب--بواسطه تاجگذاری اوباما توسط رسانه ها و سوپر دلگتهای حزب دموکرات--برای ایالات متحده آمریکا بی شک شب غم انگیزی است.
پس نوشت-چهارشنبه: به گفته نیویورک تایمز هیلاری کلینتون روز جمعه رسما به کمپین خود برای تصاحب نامزدی حزب دموکرات و رویای ۱۸ میلیون رأی دهنده اش پایان خواهد داد.

15 نظرات:

ناشناس گفت...

آخه چرا غم انگیز؟؟؟؟ من فکر می کردم شما طرفدار اوباما هستین! اوباما مترقی تره یا کلینتون؟! اوباما محبوبتره یا کلینتون؟!
چرا غم انگیز؟ :-(

خشایار خیرخواه گفت...

هومن جان در سلسله مطالبی که در رابطه با انتخابات مقدماتی حزب دموکرات خواهم نوشت توضیح خواهم داد چرا دیشب شب غم انگیزی برای آمریکا بود. ممنون از نظرت.

ناشناس گفت...

Khashayar Jan,
I have been a supporter of the Democratic party here in California for more than 20 years now. I have donated to them, campaigned for them and worked my heart out for them as a proud Iranian/American. But I'm now switching to Independent because I'm not gonna vote for this loser. The Democratic party lost my vote and can go to hell for all I care. Thanks for using the word coronation cos that's exactly what happened. They rammed this zero down our throat. Hello President McCain (and you can't imagine how hard this is for me to say.)

ناشناس گفت...

من با عبازت شب غم انگیز شدیدا موافقم. من طرفدار هیلاری بودم ولی حالا طرفدار هر کسی به جز اوباما هستم. امیدوارم امروز وقت کنم و یک پست راجع به اوباما و انتخابات آمریکا بنویسم مدتهاست می خوام این کارو بکنم ولی هنوز وقت نشده.

ناشناس گفت...

فکر کنم تو ایرانیا تنها روزنامه نگاری هستی که اسیر تب اوباما نشدی. بی صبرانه منتظر تحلیلت راجع به انتخابات آمریکا هستم و اگر اجازه بدی تو وبلاگم از اونا استفاده کنم. منم با عبارت شب غم انگیز موافقم هر چند مدتها بود قضیه معلوم بود. درود.

Winston گفت...

Obama will be defeated, hopefully

ناشناس گفت...

اوباما شب بسیار قشنگی را برای تمامئ کسانی که خواهان تغییر و پیشرفت هستند با کمک مردم آمریکا بوجود آورد این پیروزی تاریخ ساز را به تبریک عرض می کنم .

ناشناس گفت...

نظر بالا از من بود خشایار جان
امیر

ناشناس گفت...

http://ca.youtube.com/watch?v=kVsdV08IkvE
کسی بهتر از این هیلاری را توصیف نکرده بود .

خشایار خیرخواه گفت...

امیر جان جک کفرتی باید هم اینجوری جلز و ولز کنه. اشاره کردم که هیلاری دیشب بساط عیش اینا رو به هم زد. با اینکه واسه طرفدارای هیلاری شب بدی بود ولی این قسمتش خوب کفر اینا رو در آورد. حالا انقدر داد بزنن تا خسته شن.

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
خشایار خیرخواه گفت...

دوست عزیز من فحش و ناسزا رو پاک می کنم. منم از اوباما خوشم نمی یاد و از اینکه او بجای نامزد شایسته تر انتخاب شد متأسفم ولی دلیل نمی شه که شما اینطوری فحش و فضیحت نثارش کنی. اوباما هم یه سیاستمداره مثل کلینتون و بقیه. نظر انتقادی اگه داری راجع به اوباما بدون متوسل شدن به بد و بیراه بنویس اگر هم نه که هیچی.

ناشناس گفت...

اوباما خوب دردی به جون جمهوری اسلامی زد گر چه حرفهاش برای من جدید نبود ولی خیلی ها تازه شنیدن این صحبتها رو من فکر می کنم اوباما به علت تازه کار بودن و جوونی قدرت ریسک بالاتری در مقابل ج.ا داشته باشد .
کاش به نقاط +انتخاب اوباما بیشتر توجه کنی مثل سیاه پوست بودن و رای گرفتن در جامعه ای که تا چند سال پیش سیاه ها هیچ حقی نداشتند به دموکراسی موجود در آمریکا و...
ممنون

خشایار خیرخواه گفت...

امیر چان سیاه پوست بودن یا زن بودن دلیلی بر شایستگی یک شخص برای رئیس جمهوری آمریکا نیستند و بر همین اساس انتخاب یک سیاه پوست هم تستی برای دموکراسی آمریکا نیست. باید دید فارغ از رنگ پوست یا جنسیت طرف او به قول آمریکایی ها چه بر سر میز می یاره یا چه برای عرضه کردن داره. من بر این اساس سیاستمدارها را آنالیز می کنم. در مورد برخورد اوباما با ایران هم در مطالب آتی بیشتر توضیح خواهم داد.

ناشناس گفت...

به هر جهت از دید یک ایرانی و منافعی که در انتخابات ریاست جمهوری امریکا برای من وجود داره باید بگم که اگه اوباما برای ایران و منافع ملت ایران سودی نداشته باشه کلینتون قطعا نداره پس حتی اگه اوباما به شعار های گفتگوی بدون پیش شرط خودش عمل نکنه دربدترین حالت برای ایران و ایرانی با کلینتون فرقی نداره