۱۳۸۷ فروردین ۲۸, چهارشنبه

جان مک کین: اجازه نخواهم داد ایران به سلاح اتمی دست پیدا کند

--


در مصاحبه ای که دیروز در برنامه Hardball شبکه MSNBC انجام شد جان مک کین در پاسخ به سوال یک دانشجو و همینطور کریس متیوز مجری برنامه گفت که او اجازه نخواهد داد ایران به سلاح اتمی دست پیدا کند. مک کین در صحبتهایش دو بار اشاره کرد که شکی ندارد که جاه طلبی های تهران در منطقه در راستای تحقق "رویای ایرانی ای" (Persian ambition) است که ایران سالهاست بدنبالش بوده است. او حکومت تهران را رژیمی تندرو، ستمگر و سرکوبگر توصیف کرد که در ماهیتش شکی وجود ندارد. او گفت در صورتی که ایران و فعالیتهای اتمی آن تبدیل به خطری محرز و آنی برای منافع استراتژی ایالات متحده شوند او مسلما گزینه نظامی را مد نظر قرار خواهد داد.

3 نظرات:

Winston گفت...

Fox News is way better than both MSNBC and CNN

ناشناس گفت...

Bush and his administration regretfully could not accomplish anything regarding Iran's nuclear plans and neither McCain can since his plans are exactly the same as Bush's. It is time for a change in U.S. policy and policy-makers.

ناشناس گفت...

شنیدم که خانوم کلینتون حرف از نابودی و محو کردن ایران زده تازه فهمیدم از احمدی نزاد احمق تر و از مک کین جنگ طلب تر هم وجود داره شاید خانوم کلینتون می خواد با تامین نظر کورپوریت ها و لابی اسراییل ناکامی های خودشو در مقابل رقیب جوانش یک شبه و با برخی بازی های پشت پرده به موفقیت تبدیل کنه ولی در جواب این پیر زن باید بگم برو هوو هایی رو که بیل سرت اورده نابود کن در ضمن به قول شاعر گرد سم خران شما نیز بگزرد.